Wednesday, October 17, 2012

0

Nice Message

Posted in


Will you marry me? =)

Jika anda marah dengan seseorang dan tiada siapa yang ada untuk memperbaiki keadaan ... Anda memperbaikinya. Mungkin hari ini, seseorang itu masih mahu untuk menjadi rakan anda ... Dan jika anda tidak, esok mungkin adalah terlambat.

Jika anda sedang dilamun cinta dengan seseorang, tetapi orang itu tidak tahu ... Beritahu dia. Mungkin hari ini, orang itu juga dilamun cinta bersama anda. Dan jika anda tidak mengatakannya, esok mungkin adalah terlambat.

Jika anda masih sayangkan seseorang yang anda fikir telah melupakan anda ... Beritahu dia. Mungkin orang itu sentiasa menyayangi anda. Dan jika anda tidak memberitahu dia hari ini, esok mungkin adalah terlambat.

Jika anda memerlukan pelukan seorang teman ... Minta dia untuk itu. Mungkin mereka perlukannya lebih daripada anda inginkan. Dan jika anda tidak meminta untuknya hari ini, esok mungkin adalah terlambat.

Jika anda benar-benar mempunyai teman yang anda hargai ... Beritahu mereka. Mungkin mereka menghargai anda juga. Jika anda tidak lakukan dan mereka meninggalkan atau pergi jauh hari ini, esok mungkin adalah terlambat.

Jika anda sayang ibu bapa anda, dan tidak pernah mempunyai peluang untuk menunjukkan kepada mereka ... Lakukan ia. Mungkin anda mempunyai mereka di sana untuk menunjukkan kepada mereka bagaimana anda rasa. Jika anda tidak lakukan dan mereka meninggalkan hari ini, dan kemudian esok mungkin adalah terlambat.



P/S: Lakukan apa yang boleh dilakukan pada hari ini... Boleh jadi esok tiada lagi bagimu.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

0 comments:

Followers