Sunday, July 01, 2012

0

Untukmu Sahabat..

Posted in


Persahabatan adalah satu jiwa yang tinggal di dalam dua badan.

Persahabatan adalah tidak perlu seperti falsafah, seperti seni...

Ia tidak mempunyai nilai ketahanan, dan bukan merupakan salah satu perkara yang memberi nilai untuk terus hidup.

Persahabatan sejati datang secara senyap apabila antara dua orang berasa selesa antara satu sama lain.

Rahsia persahabatan adalah menjadi seorang pendengar yang baik.

Seorang kawan yang mudah memikirkan persahabatan melalui apabila anda mempunyai hujah.

Seorang kawan yang sebenar tahu bahawa ia bukan sebuah persahabatan sehinggalah selepas anda mempunyai satu pergaduhan.


Friendship Were Meaningless


Saya tidak dapat menumpukan semua perhatian dalam persahabatan saya pada setiap orang daripada kawan-kawan saya kerana tiada siapa yang sempurna dalam dirinya.

Rakan adalah umpama bintang .. anda tidak sering melihat mereka tetapi anda tahu mereka sentiasa ada!

Jika rakan-rakan merupakan bunga-bunga, saya akan mengambil anda.

Persahabatan adalah ufuk - yang mengembang setiap kali kita menghampiri.

Persahabatan ialah gabungan roh, perkahwinan hati, dan di situlah ikatan kebaikan.

Persahabatan tidak akan terus berakhir yang mana dimulakan untuk satu pengakhiran.

Persahabatan meningkatkan kebahagiaan dan meredakan kesengsaraan, dengan menggandakan kegembiraan kita dan membahagi kesedihan kita.


Friendship Were Meaningless


Saya akan sentiasa dapat melalui zaman gelap dalam hidup, selagi rakan seperti anda menunggu saya di dalam cahaya.

Persahabatan antara saya dan anda, tidak akan saya bandingkan dengan satu rantaian; apabila hujan mungkin mengaratkan, atau pokok yang tumbang mungkin akan mematahkan.

Persahabatan sering berakhir dengan cinta, tetapi cinta dalam persahabatan - tidak pernah.

Persahabatan yang sebenar tidak pernah tenang.

Sahabat yang baik adalah tidak mengharapkan apa-apa daripada kita sebaliknya yang memberikan kita sesuatu.

Sahabat yang sejati adalah yang tahu semuanya tentang anda tetapi masih mengasihi anda.


Friendship Were Meaningless


FRIENDSHIP DOESN'T NEED EVERYDAY CONVERSATION, DOESN'T ALWAYS NEED TOGETHERNESS.

AS LONG AS THE RELATIONSHIP IS KEPT IN THE HEART, TRUE FRIENDS NEVER GO APART.

FRIENDSHIP  IS  A  RAINBOW  BETWEEN TWO HEARTS.



WHY DO WE NEED FRIENDS?


We need friends to comfort us when we are sad,
and to have fun with us when we are glad.

We need friends to give us good advice.
We need someone we can count on to treat us nice.

 We need friends because we are social in nature
and having friends makes us feel secure.

We need friends to remember us once we have passed
sharing memories that will always last.



Terima kasih kerana menjadi rakan sebenar saya! Ia adalah satu rahmat mempunyai anda dalam hidup saya!
Tanpa mengira hari apa, raikanlah cinta yang anda ada dengan orang-orang yang anda suka dan yang mencintai anda.
Terima kasih; saya sangat bersyukur adanya seorang sahabat yang penyayang, prihatin dan bersifat manis seperti anda. Betapa berharganya anda.






Custom Glitter Text


Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

0 comments:

Followers